Соціальний захист

 


Завдання ліцею з соціального захисту здобувачів освіти

на 2024–2025 навчальний рік:

*   здійснення соціально-педагогічного супроводу

  • ü дітей – сиріт,
  • ü дітей, позбавлених батьківського піклування,
  • ü дітей, які знаходяться в складних умовах проживання,
  • ü дітей – напівсиріт,
  • ü дітей з неповних сімей,
  • ü дітей з особливими потребами,
  • ü дітей, які проживають в сім’ях, які опинились в складних життєвих обставинах,
  • ü  дітей з багатодітних сімей.

*  організація соціально-психологічного обстеження, надання консультативної допомоги дітям та батькам з багатодітних, неповних, сімей;підтримка опікунів та дітей, позбавлених батьківського піклування

*    прогнозування та профілактика можливих негативних виявів та їх вплив на особистість дитини;

*    підтримка взаємозв’язку школи з іншими організаціями з метою реалізації соціального захисту дітей у навчальному закладі.

Організаційно-методична робота

*     Облік учнів пільгових категорій.

*     Визначення методів і форм діагностичної роботи.

*     Визначення методів і форм адаптаційної і корекційно-відновлювальної роботи.

*     Оформлення документів на учнів пільгових категорій.

*     Визначення методів і форм профілактичної роботи.

*     Облік оновлення нормативно-правової бази України відносно професійної діяльності соціального педагога.

*     Облік рекомендацій фахівців інших закладів і установ, пов’язаних з роботою соціального педагога в школі.

*     Ознайомлення і облік новітньої інформації про методи і форми роботи соціального педагога.

Діагностична робота

Відповідно до наказу МОН від 28.01.2006 №864 соціальний педагог, який працює в системі освіти, виконує і діагностичну функцію.Напрями діагностичної роботи соціального педагога :

*     Діагностика певних особистісних рис, які впливають на реакцію при впровадженні освітньо-виховних компонентів.

*     Діагностика особливостей стосунків в сім’ї учнів і вплив цих стосунків на успішність навчання і виховання.

*     Діагностика і фіксація відношення учнів, педагогів, батьків до певних аспектів навчально-виховного процесу.

*     Діагностика і облік учнів, схильних до шкідливих звичок.

*     Фіксація особливостей молодших школярів для конструктивної побудови адаптаційних і корекційних програм.

*     Обстеження житлових умов сімей, де проживають діти – сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти які опинилися у СЖО.

Консультаційна робота

*     З педагогами – про питання підготовки, організації, реалізації навчально-виховного процесу з урахуванням новітніх педагогічних знань.

*     З батьками – про виховання дитини, про охорону дитинства, нормативно-правову базу (дотримання якої лежить у сфері професійних обов’язків соціального педагога).

*     З учнями – про стосунки з ровесниками, дорослими, про захист своїх прав.

*     З батьками, педагогами – за результатами діагностичної і коректувальної роботи.