Завдання ліцею з соціального захисту здобувачів освіти
на 2024–2025 навчальний рік:
здійснення
соціально-педагогічного супроводу
- ü дітей – сиріт,
- ü дітей, позбавлених батьківського піклування,
- ü дітей, які знаходяться в складних умовах проживання,
- ü дітей – напівсиріт,
- ü дітей з неповних сімей,
- ü дітей з особливими потребами,
- ü дітей, які проживають в сім’ях, які опинились в складних життєвих обставинах,
- ü дітей з багатодітних сімей.
організація
соціально-психологічного обстеження, надання консультативної допомоги дітям та
батькам з багатодітних, неповних, сімей;підтримка опікунів та дітей,
позбавлених батьківського піклування
прогнозування та
профілактика можливих негативних виявів та їх вплив на особистість дитини;
підтримка взаємозв’язку
школи з іншими організаціями з метою реалізації соціального захисту дітей у
навчальному закладі.
Організаційно-методична
робота
Облік учнів пільгових категорій.
Визначення методів і форм діагностичної роботи.
Визначення методів і форм адаптаційної і
корекційно-відновлювальної роботи.
Оформлення документів на учнів пільгових категорій.
Визначення методів і форм профілактичної роботи.
Облік оновлення нормативно-правової бази України
відносно професійної діяльності соціального педагога.
Облік рекомендацій фахівців інших закладів і установ,
пов’язаних з роботою соціального педагога в школі.
Ознайомлення і облік новітньої інформації про методи і
форми роботи соціального педагога.
Діагностична
робота
Відповідно до наказу МОН від 28.01.2006 №864
соціальний педагог, який працює в системі освіти, виконує і діагностичну
функцію.Напрями діагностичної роботи соціального педагога :
Діагностика певних особистісних рис, які впливають на
реакцію при впровадженні освітньо-виховних компонентів.
Діагностика особливостей стосунків в сім’ї учнів і
вплив цих стосунків на успішність навчання і виховання.
Діагностика і фіксація відношення учнів, педагогів,
батьків до певних аспектів навчально-виховного процесу.
Діагностика і облік учнів, схильних до шкідливих
звичок.
Фіксація особливостей молодших школярів для
конструктивної побудови адаптаційних і корекційних програм.
Обстеження житлових умов сімей, де проживають діти –
сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти які опинилися у СЖО.
Консультаційна
робота
З педагогами – про питання підготовки, організації,
реалізації навчально-виховного процесу з урахуванням новітніх педагогічних
знань.
З батьками – про виховання дитини, про охорону
дитинства, нормативно-правову базу (дотримання якої лежить у сфері професійних
обов’язків соціального педагога).
З учнями – про стосунки з ровесниками, дорослими, про
захист своїх прав.
З батьками, педагогами – за результатами діагностичної
і коректувальної роботи.